EMO

Vše kolem EMO stylu...

EMO a sebepoškozování



24.března 2009 - by Nightmare
Emo sebepoškozování

Častým stereotypem je asociace ema se sebepoškozováním, zejména pak podřezáním zápěstí, což může být do značné míry způsobeno „emo“ texty, které o sebepoškozování nezřídka mluví. Podívejme se teď společně na fenomén EMO versus sebepoškozování trochu blíže.

Úvodem něco málo k teorii...

Sebepoškozování (neboli automutilace) je záměrné a opakované ubližování si ve snaze vypořádat se s nepříjemnými duševními stavy. Projevuje se zraňováním vlastního těla a je signálem vážného psychického problému, jenž postižený nedokáže zvládnout jiným způsobem.

Lidé, kteří si ubližují, si obvykle nepřejí umřít. Působí si zranění úmyslně, jakýmkoli způsobem, obvykle v reakci na stres nebo trauma, ale ne s cílem se zabít (to neznamená, že se myšlenky na sebevraždu obecně neobjevují, spíše naopak). Především si ale pamatujte, že sebepoškozování je určitá forma komunikace, cesta, jak vyjádřit své pocity.

Sebepoškozovat se člověk může sebou samým (škrábání, kousání, štípání, zarývání nehtů, bití především hlavou o cokoli je po ruce, …) nebo pomocí nástroje (užívá se nůž, žiletka, jehla, nůžky, provaz, oheň nebo cigareta a podobné). Objevují se i taková zranění, které bylo nesmírně náročné vykonat (jedinec se například musel zkroutit do extrémní polohy, aby se dokázal zranit tam, kde se zranil). Jak a kde si jedinec způsobuje zranění záleží na původu jeho duševních stavů.

Emo sebepoškozování Spojitost EMO stylu a sebepoškozování...

O spojitosti EMO stylu a sebepoškozování se v dnešní době mluví čím dál více. Vyznavači EMO stylu si sami sobě ubližují více než kdo jiný. Proč tomu tak je? Pro odpověď na tuto otázku zkusíme nejprve trochu zabrousit do odborné psychologie. Na základě poznatků psychologů, které pomáhají blíže určit osoby, které by se mohly sebepoškozovat a co nejdříve je najít a pomoci jim, patří mezi nejrizikovější skupiny lidí se sklonem k sebepoškozování ti, kteří byli pohlavně zneužiti nebo sexuálně či tělesně týráni. Tito lidé ještě k nepříjemným pocitům mají velmi problematický vztah k vlastnímu tělu, které je teď zneužité, nečisté, špatné. Své tělo nechtějí nebo se bojí mít rádi. Dále do rizikové skupiny patří osoby s duševními poruchami. Schizofrenici a další mentálně postižení, u nichž nejde o problém v rámci nemoci, ale u nichž se sebepoškozování přidá jako další samostatný psychický problém, jehož vznik nemoc pouze podnítila. Mezi další dvě nejrizikovější skupiny patří ženy, protože mají větší sklon sebeobviňovat se a vztahovat problémy na sebe a mladí, protože jsou zatím nezralí a nemají dost zkušeností s řešením problémů a překonáváním překážek. Mnohdy jde o touhu dokázat si, že na to mají a chtějí poznat pocit když se říznu. Jde o adrenalin. V takových případech si způsobují nejčastěji rány na rukou, o kterých ví, že v případě nehody je nemohou ohrozit na životě. A právě mladí lidé jsou nejběžnějšími vyznavači stylu EMO. Mládí, velké prožívání nejrůznějších emocí a citů spolu s vyznáváním stylu EMO je kombinace, která sama o sobě křičí „Nechte mě! Jdu si ubližovat!“.

Řekli o sebepoškozování...

Judith Lewis Herman, autorka knihy Trauma and Recovery, tvrdí, že sebepoškozování se často dopouštějí ženy, které byly zneužívány nebo týrány v dětství. Fyzická bolest je pro ně totiž snesitelnější než emocionální. "Vysoké procento těchto klientů trpí různými poruchami osobnosti, jejich emocionální nastavení nedovede zpracovat těžké prožitky, vztahy," říká psychiatrička Gabriela Šivicová z pražského centra RIAPS. Mezi ,spouštěče' sebepoškozování pak může patřit ztráta vztahů nebo problémy v nich, šikana, stres v práci, zneužívání. "Důvod ale nebývá často jasně vyjádřen, mnoho pacientů neví, proč to dělá. Teprve potom se hledá význam jednání, které je často nevědomé," upozorňuje psycholožka Kocourková. Sebepoškozování obvykle trvá několik let; déle, když se problém neléčí. "Pokud má být pomoc účinná, je třeba pracovat s osobností člověka. Proto nastupuje psychoterapie, která by měla být zaměřená právě na zjištění, proč se sebepoškozování projevilo, a na to, aby se klient naučil jiné způsoby uvolnění emocí a neobracel je proti sobě," říká doktorka Šivicová. Důležitou roli hraje i okolí, které by nemělo problém přehlížet.

Slavné osobnosti, které si ubližovali...

Princezna Diana není jedinou slavnou osobností, která přispěla k tomu, že se o tomhle jevu začalo otevřeněji diskutovat. Angelině Jolie bylo třináct, když se nožem zranila poprvé, a pokračovala v tom až do šestnácti. I ona později přiznala: "Snažila jsem se něco cítit, hledala nové věci, měla romantické představy o krvi. Ubližovala jsem si. Teď už chápu, že to bylo volání o pomoc." Na rukou Christiny Ricci zase najdete drobné jizvy - udělala si je sama zapalovačem. "Jak vám najedou endorfiny, bolest se dokonce zmírní. Trvá to chvilku, malé štípnutí, a potom už doopravdy nic moc necítíte, naopak to uvolňuje." Christina si podle svých slov ubližovala tehdy, když se snažila udělat dojem na kluky nebo byla naštvaná, že není dost hezká. "Byla jsem rozčilená, tak jsem to udělala, uklidňovalo mě to. Je to strašný způsob, jak se cítit líp. V mozku ale máte dvě části, a jedna chce zničit tu druhou. A myšlenka sebezničení je občas velmi romantická. Teď už to ale je za mnou," řekla. Několik jizev 'zdobí' i levé předloktí Johnnyho Deppa, který je bere jako připomínku důležitých okamžiků v životě. "Moje tělo je svým způsobem deník. Je to něco, co dělali námořníci, určité chvíle v životě, kdy sám sebe označíte, ať už nožem, nebo u profesionálního tetovače," vysvětloval v časopise Details.

Emo sebepoškozování Než se poprvé pořežete...

"Než se poprvé pořežete, pamatujte si: bude vás to bavit. Zjistíte, že krev a úleva od bolesti jsou návykové. A to i tehdy, když si myslíte, že si uděláte jenom pár zářezů, které nejsou hluboké a lehce se zahojí. Budou totiž hlubší," napsal na serveru www.recoveryourlife.com pisatel s přezdívkou D.A.A. "Buďte připraveni, že z deseti zářezů se stane sto. Že váš život se bude točit jenom okolo zraňování a zakrývání. A počkejte, až poprvé říznete moc hluboko. Když budete osamělí, všechno se stane možným nástrojem: nůžky, klíče od auta, jehla, svorky nebo třeba i pero. Budete si přát, abyste s tím nikdy nezačali, protože to budete nenávidět a současně i milovat. Nebudete bez toho moct žít."

Kde lze najít pomoc...

Zkus oslovit někoho z rodiny, kamarády, učitele, obvodního lékaře, vyhlédnutého odborníka... Určitě se najde někdo v tvém okolí, kdo by ti rád pomohl. Musíš jen překonat strach. Dobrá forma sdělení je dopis, pokud se bojíš mluvit.

Jak se to léčí...

Pokud se psychoterapeutovi podaří odstranit primární problém (neboli důvod, proč k prvnímu sebepoškozování došlo), problém sebepoškozování vymizí. Tedy léčba traumatu, terapie zaměřující se na rodinné a sociální vztahy, sebeobviňování a podobně. V některých případech se podávají i léky. Metody se samozřejmě kombinují a existuje i celá řada nových terapií a metod, speciálně zaměřených na tento problém. Mezi takové patří i DBT (Dialectical Behavioral Therapy), kterou vyvinula americká psycholožka Marsha M. Linehan. Léčba však rozhodně není krátkodobou záležitostí, protože člověk musí změnit své chování a znovu se naučit řešit problémy a regulovat emoce. Naučí se technikám, jak zvládat vypjaté situace, nebo jak se jim vyhnout. Pamatuj, že všechno bude lepší než to, čím procházíš a že si s každým řezáním zahráváš se smrtí.

Emo sebepoškozování Rada na závěr...

Vím, že se ti tvé problémy zdají velké, obrovské a někdy i neřešitelné. Vím to, protože je takové má někdy každý...i já sám. Poradím ti. Projdi se někdy pod noční oblohou plnou hvězd podél hřbitovní zdi a dívej se při tom k nebi a možná...možná ti pak tvé problémy pod tou nekonečností vesmíru, koloběhem života a smrti najednou přijdou menší, nedůležité, nicotné...




Vaše komentáře:

Známá Neznámá   Hlasů: 627 - Hlasuj, toto se mi líbí!       08.08.2011 | 09:29

(omlouvám se za spam) Filo, Díky !

Známá Neznámá   Hlasů: 667 - Hlasuj, toto se mi líbí!       08.08.2011 | 09:27

Děkuji.

AkkikoYuki   Himamuri@seznam.cz Hlasů: 657 - Hlasuj, toto se mi líbí!       17.06.2011 | 16:28

Fila- Musím uznat, že s tou hloupostí jsem to asi trošku přehnal, inteligenci lidí vnímám asi v kapku jiném měřítku, jedná se spíš o slabou vůli než mysl... Ale přesto to není moc dobré. A k tomu, ano, nějakou dobu jsem se řezal(je to asi 2-3 roky dozadu), když si na to vzpomenu je to jedna z těch vzpomínek kdy si říkám 'jak jsem mohl být takový kretén' už ani nevím proč jsem s tím začal, ale po kratší době jsem s tím přestal. Teď pokaždé když si všimnu několika málo jizev co mi po tom zůstaly říkám si to samé, a nechápu jak mě mohlo napadnou takhle se mrzačit. Když už říkám nesmysly, mám snahu o to abych nemluvil o věcech kterým vůbec nerozumím =), ikdyž abych pravdu řekl, proč si lidé(nevyjímaje mě) tak holdují v sebepoškozování stále nechápu.. A děkuji za souhlas alespoň v začátku =)

Fila   black.amber@seznam.cz Hlasů: 657 - Hlasuj, toto se mi líbí!       16.06.2011 | 20:56

AkkikoYuki: Ano, v něčem s tebou souhlasím a to s tím, že se vším se dá přestat - to je neoddiskutovatelná pravda. Já neříkám, že jsem s tím přestal úplně, říkám, že už přes rok jsem to neudělal. Ale vím, že to nebylo naposled. Taky s tebou souhlasím v tom bodě, že naše problémy jsou oproti některým ledem úplný nic...Máme co jíst, máme kde spát, máme přístup k pitné vodě a máme také to štěstí, že patříme k asi několika málo procentům, a ať to vyzní jakkoliv, "bohatých lidí"...Ale skoro každý (neříkám všichni), kdo se řeže si myslí, že právě jeho problémy jsou velké, ne-li největší. Jo, jasně každej život se počítá. V čem s tebou nesouhlasím je to, že se začne řezat podle tebe jen "velice hloupá osoba". To je blbost. Totální blbost. Ty ses asi ještě nikdy neřízl, co?? Ne, neodsuzuji tě, jen se ptám. Víš, ono to, jak tady většina lidí píše, začne docela nevinně - jedno říznutí, jedna kapka krve. A za pár dní dvě, pak tři a pokračuje to dál a pokaždé je to hloubější a krvavější...a pak kdo to nezažil, tak neví a nedokáže si představit, jak je těžký s tím přestat. Ale máš pravdu - ano, jde to... A nepíšeš nesmysly. Rád se bavím s lidma, co řeknou, co si doopravdy myslí.

AkkikoYuki   Himamuri@seznam.cz Hlasů: 648 - Hlasuj, toto se mi líbí!       16.06.2011 | 10:16

Řekl bych, že řezat se začne pouze velice hloupá osoba, když si to vezme člověk kolem a kolem, co mu to dává?? Radši než se řezat co si jít zaběhat? Podle mě to samé a lepší, žádné hnusné jizvy ani problémy, a přestat? To musí být osoba taky dost pitomá na to, že má vůli jak já nevím co, lidi si snad už navyknou na všechno. Ale k věci, ať už jsou vaše problémy sebevětší, nikdy nejsou důvodem k sebepoškozování, je spoustu lidí, stejného věku, s problémy nadmíru převyšujícími ty vaše, ale neřežou se. Stěžovat si co život nadělil, není to stupidní nápad? co radši se s tím něco snažit dělat? Ať už své sebepoškozování budete kde si na internetu vychvalovat nebo oplakávat, to vám asi těžko pomůže. Prostě si jen říct že se nebudete řezat a taky to dodržet, ať už se budete obhajovat a vymlouvat sebevíc, stačí jen chtít, ale tím myslím celým srdcem, ne jen si říct "nebudu se řezat(nebo cokoli jiného)" a přitom mít v hlavě něco jako "ale proč vlastně? je to přeci strašně cool a pomáhá to! prostě přestat se dá se vším. Ale končím už se zápornými komentáři plné poučování a čeho si, alespoň tu nebudu jediný co píše nesmysly...

Fila   black.amber@seznam.cz Hlasů: 668 - Hlasuj, toto se mi líbí!       13.06.2011 | 15:30

Známá Neznámá : Ahoj. Taky jsem si kdysi myslel, že to vše zvládnu sám - chyba. Rodiče mi taky občas jednu vrazili, ale kvůli tomu jsem se nikdy neřezal. Tím ale nechci říct, že nevím, jak Ti je...nikdo nemůže ale pochopit nikoho úplně, to ne. Taky se nenávidím, a někdy jsem se proto i řezal, za to, jakej jsem hajzl, ale nebylo to za konkrétní, jak ty říkáš "chyby"... Nevím, jestli Ti pomůžu, ale můžu to zkusit...já vím, že je to těžký, ale zkus si vždycky večer zrekapitulovat to, za co se dokážeš pochválit. Neříkej si, cos udělala špatně, ale to, cos udělala dobře. Blbost, co?? Ne - musíš se naučit mít sebe aspoň trochu ráda...Taky si musíš vlastně uvědomit, proč se řežeš DOOPRAVDY. Je to proto, že děláš chyby?? Dobře. A umíš se i odměňovat?? Nebo jen trestat? Máš depky z toho, jaká seš?? Zamysli se na tím...A když to na Tebe přijde, tak to zkus nějak překonat - zaběhej si do vyčerpání, řvi, bodej jehly do voodoo panenek, trhej papír. Musíš prostě to té depce nandat!! Jasan?! Já vím, řekneš si - je to jen debil, co chytře mluví, ale prošel jsem už asi třetinu léčeben a klinik v ČR, takže si myslím, že něco vím...vím, že narušená psychika je svinstvo - taky se s tím už pět let potýkám, ale dá se to zvládnout. O sebevraždu ses (doufám!) nepokusila? Držím palce!! A jestli chceš, písni mi na mail...ten přikládám. Ahoj! Fila

Známá Neznámá   Hlasů: 652 - Hlasuj, toto se mi líbí!       11.06.2011 | 08:17

POTŘEBUJI POMOCT - nedokážete si představit jak nesmírně obtížné pro mne bylo tyto dvě slova napsat. Nejsem jedna z těch , co si chtěli zkusit jaký to je pocit, když ostrý předmět projíždí jejich kůží. Nejsem jednaz těch, co se řežou, aby si dokázali, že ‘‘něco vydrží‘‘. Můj problém pramení z narušené psychiky malého dítěte: Je zcela běžné trestat malé děti za drobné prohřešky fackou, pohlavkem apod. Téměř všichni rodiče to dělají. U nás doma to takto fungovalo… Tedy do určité doby… Pak, z ničehonic, mne rodiče trestat přestali.. Něco jsem provedla, ale místo trestu se dostavil pocit sužující prázdnoty. Nebylo jednoduché to vydržet. Zvládala jsem to několik let a marně doufala, že se s tím naučím žít. Bylo to velice zvláštní, silné, ubíjející. Chtěla jsem se toho pocitu zbavit za každou cenu! Musela jsem se naučit trestat sebe sam . Nejprve stačily facky, tahání za vlasy, škrábání, štípání apod. Jak čas plynul , dělala jsem větší a větší chyby. A čím větší chyba tím horší trest! …Následovalo skřípání prstů do dveří, řezaní a hrátky se zapalovačem (sirkami) …………………………….… Bojím se svého dalšího selhání !!!!

Emo Luisa   jessica-pink@seznamcz Hlasů: 694 - Hlasuj, toto se mi líbí!       01.06.2011 | 00:37

....prostěNěkdo.... no, upřímě řečeno, já sem toho řezaní nikdy nelitovala a ani litovat nebudu, i když mi na to máma se ségrou přišli už před dvouma rokama, podle mě má všechno svůj význam, a já prostě nebudu říkat že to co sem udělala a někdy dělám je špatně, já vím proč sou věci takový jaký sou, proto nemám důvod byt na sebe za tohle naštvaná... já vím proč to tak je.... ale vy se mnou nenechte ovlivnit, to byste museli mět totiž moje myšlení abyste pochopili jak to myslím, a na moje myšlenky přiznám se, nemá skoro nikdo hlavu.... moje filozofie je hodně složitá a pro spousty lidí nepochopitelná... a aby to někdo pochopil, musel by najít jistý klíč... o kterým radši budu psát ve svojí knížce ze které to určitě pochopíte líp... ale abych to zhrnula, neberte si příklad ze mě dokud nepochopíte jak ty věci myslím a dokud nepoznáte jaká doopavdy sem... pak si teprve můžete vzít příklad....

prostěNěkdo   Hlasů: 680 - Hlasuj, toto se mi líbí!       29.05.2011 | 08:53

EmoLuisa: To já to ta mám taky... Já jsem to všechno vlastně začala dělat jako malá, hloupá, ubohá kravka, která si myslí, že když chce bejt emo, musí se řezat...když jsem ale dospěla k pravdě - že emo pravidla jsou jedna velká lež, a tak....tak už jsem na tom byla...prostě psychicky závislá. Pak na to přišla teta...neměla jsem jizev na rukou moc, protože jsem se řezala buď d o dvou jizev na předloktí pořád hloubš a hloubš, nebo do nohou a tak, aby to nebylo vidět....Lhala jsem jí, že mě drápla kočka...nevěřila mi...máma mi začala pravidelně kontrolovat ruce....a muj nejlepší kámoš, který se kvůli tomu byl i léčit v blázinci (!!!) taky....bylo mi ze sebe zle.... Teď už je to sice za mnou, ale žiletku mám pořá v krytu mobilu a nosim u sebe jehly...někdy, když je mi opravdu hrozně, se jenom tak říznu na hřbet ruky, nebo píchnu do zápěstí.....Doufám, že se to odnaučím úplně, i když vím, že ta touha a nutkání to znovu udělat tu budou pořád.... Radím vám všem...kdo jste si s tím ještě nezačal, nezačínejte....jsou jiné děje, jak se můžete odreagovat....když jsem hodně smutná a překonám se, tak se vypláču a nebo třeba trhám plakáty, píchám špendlíky do voodoo panenek...a tak.... Nesnáším se za to, jak jsem byla hloupá....

EmoBoy   emoboy57@seznam.cz Hlasů: 674 - Hlasuj, toto se mi líbí!       30.04.2011 | 11:44

Emo Luisa...Hele nemáš zač děkovat:),vážně není zač:),to nevadí že nemáš Icq,můžem teda přes něco jinýho,klidně i přes email:),zatím se měj fajn:)

Emo Luisa   jessica-pink@seznam.cz Hlasů: 656 - Hlasuj, toto se mi líbí!       26.04.2011 | 22:24

WiQin™ a EmoBoy..... děkuju vám moc, oboum dvoum..... víte, měla sem a mám jeden sen... který si kvůli lidem a mojí nízké sebedůvěře nenenchám vzít... a protože sem filozof, básník a spisovatel v jednom..... ;) nechte se překvapit, možná o mě ještě uslyšíte ..... EmoBoy promiň ale icq nemám, nejde si psat přes něco jinýho? při nejhorším přes email

WiQin™   WiQin@seznam.cz Hlasů: 695 - Hlasuj, toto se mi líbí!       24.04.2011 | 04:12

Podle mě osobně, je nejlepší řeči ostatních ignorovat. Řeči nejsou nic než řeči, a společnost lidí je podle mě dost postradatelná (alespoň třeba pro mě, pro většinu ale nejspíš ne). Lidi jen koukají okolo sebe a pomlouvají, uráží a ubližují, takže o takovou společnost není proč stát, jistě jsou vyjímky (teď už vcelku ojedinělé), nebudu přesvědčovat o tom jak je sebepoškozování špatné a už to ani nebudu rozmlouvat, protože vlastně nejen že to nemá cenu, ale pro člověka v mojí situaci a s mým style bytí, je blbost poučovat, kecat do života a snažit se lidi měnit, když to prostě nejde, obzvlášť ne když ani já sám se nedokážu změnit, Ani nevím proč to tu píšu =) určitě ale souhlasím ve všem s EmoBoyem ;) jen důkaz tomu že ač si lidi myslí jakkoli jsou rozdílní, vlastně jsou všichni stejní, někteří víc, někteří míň. Není důvod se tedy rozčilovat s okolím co jak už výše umí akorát urážet a prudit, léčit si mindráky svoji nedokonalosti a podřadnosti , kteří osobě neustále tvrdí jak jsou výjimeční, a lepší než každý kdo mu nevyhovuje, a přitom naprostý opak bývá pravdou, nuže sepsal sem tu pár řádků vět bez smyslu, slátaninu ničeho a ani nevím proč, =) ale nevadí ne každá činnost musí mít účel

EmoBoy   emoboy57@seznam.cz Hlasů: 679 - Hlasuj, toto se mi líbí!       23.04.2011 | 14:30

emo Luisa...Hele jak sem si tak čet tvoje komentáře...asi sis toho v životě opravdu hodně vytrpěla:/:(Víš nechci tě odsuzovat kvůli tomu že své problémy řešíš řezáním,protože já to taky tak dělám:/,uklidnuje to a dává to pocit chvilkového uspokojení,v jistém smyslu ti rozumím a víš pokud se k tobě lidé chovají tak jak se chovají tak to nebude tím že ty jsi ta špatná ale jen máš své vlastní názory,svůj styl a nebojíš se dát najevo své emoce,to se jim na tobě nelíbí protože oni to nedokážou,věř mi že to znám taky sem jak o mě říkají ostatní"JINEJ"O mě sice neříkaj že sem hnusnej ale taky si musim skoro každej den vyslechnout né moc hezký věci na mou osobu.A to že umíš každému pomoci s tebe dělá daleko lepšího člověka něž jsou oni:),takových lidí jako si ty je v dnešní době už bohužel hodně po skromnu:).Možná si pak lidi časem uvědomí jak hnusně se k tobě chovali a jak tě nesmyslně odsuzovali jen kvůli tomu že nejsi stejná jako všichni ostatní,já taky nesnáším být JEDNÍM Z DAVU,je to děs.A jak už dříve psal WiQin™ na tom že se ti líbí holka opravdu není nic divného nebo špatného,prostě si se tak narodila a za to nemůžeš,je to naprosto normální věc,a pokud to někomu bude vadit tak se na to vykašli,nikdo se tě přece neptal jestli se chceš narodit tak at ti nikdo taky neříká jak máš žít,A určitě NEJSI hnusná jak o tobě říkají! PS:Víš příjdeš mi jako fajn holka a myslím že máme pár věcí společných,nechtěla by sis třeba jen tak popovídat na Icq?:)

emo Luisa   jessica-pink@seznam.cz Hlasů: 645 - Hlasuj, toto se mi líbí!       03.04.2011 | 15:10

emopuisa... morava je svobodná a nikdo na ni s prominutím nese**. omezování se jen na sebe je dost sobecký, ne?

emopuisa   Hlasů: 661 - Hlasuj, toto se mi líbí!       02.04.2011 | 17:36

o a P.S., dnes se vyvěšuje moravská vlajka za Moravu, takže SVOBODA PRO Moravu!! ČECHY AŤ OKAMŽITĚ OPUSTÍ MORAVSKÉ ÚZEMÍ!!!! MILUJU Moravu!!!! KDO SE MNOU SOUHLASÍ, NEJSOU MU LHOSTEJNÉ ŽIVOTY MORAVSKÉHO NÁRODA A CHCE ABY BYLA MORAVA SVOBODNÁ, AŤ DÁ ŽE SE MU TO LÍBÍ!CHCI VIDĚT JESTLI JEŠTĚ EXISTUJÍ NORMÁLNÍ LIDI KTERÝM NENÍ LHOSTEJNÝ SVĚT!!! DĚKUJU VŠEM KTEŘÍ NEJSOU SOBEČTÍ A CHTĚJÍ SE MNOU SVOBODU PRO MORAVU..... Co se týče Tongů, to by jste se přetrhli, stačí vyřvávat a nic neřešit, ale na vlastní území serete...není divu, že je ČR s takovým smýšlením na okraji propasti ke Slovensku,Ukrajině a podobné bídě.

emo Luisa   jessica-pink@seznam.cz Hlasů: 682 - Hlasuj, toto se mi líbí!       10.03.2011 | 13:02

jo a P.S., dnes se vyvěšuje tibetská vlajka za Tibet, takže SVOBODA PRO TIBET!! ČÍNA AŤ OKAMŽITĚ OPUSTÍ TIBETSKÉ ÚZEMÍ!!!! MILUJU TIBET!!!! KDO SE MNOU SOUHLASÍ, NEJSOU MU LHOSTEJNÉ ŽIVOTY TIBETSKÉHO NÁRODA A CHCE ABY BYL TIBET SVOBODNÝ, AŤ DÁ ŽE SE MU TO LÍBÍ!CHCI VIDĚT JESTLI JEŠTĚ EXISTUJÍ NORMÁLNÍ LIDI KTERÝM NENÍ LHOSTEJNÝ SVĚT!!! DĚKUJU VŠEM KTEŘÍ NEJSOU SOBEČTÍ A CHTĚJÍ SE MNOU SVOBODU PRO TIBET.....

emo Luisa   jessica-pink@seznam.cz Hlasů: 681 - Hlasuj, toto se mi líbí!       10.03.2011 | 12:50

WiQin™... Kdo říká že si pako za počítačem který ničemu nerozumí? ty akorát nevíš jak moc sem jiná než ostatní, a i když píšeš že to chápeš tak si stejně v životě nepotkal nikoho takovýho jako jsem já. Tudíž je zcela pochopitelné, že ani ty mě nepochopíš. Ne, hádat se opravdu nechcu, kdo by taky chtěl že? já jen, že moje myšlenky a názory jsou pořád stejné, a kdybych s tím řezáním přestala, což už se taky párkrát stalo, nikdy si neřeknu, že to byla kravina. Všechno má svůj význam. I když nevím co má za význam to, že mě lidi využívají jenom v situacích kdy je jim nejhůř jelikož vijou že já nejsem jak většina lidí se kterými se sice dobře baví, ale jinak jim ve skutečnosti v nejhorším pomoct nedokážou protože takový sou prostě skoro všichni tady, a taky vijou že já bych se na nikoho, i když ho pořádně neznám, a nebo mě ten někdo dokonce nenáviděl, nevykašlala. No jenže když jim pomůžu a myslím si že sme kamarádi, tak oni už se ke mě nehlásí. Nikdo mi nedokáže vysvětlit pro mi tohle opravdu VŠICHNI dělají, neboť nikdo ještě v takovéhle situaci nebyl, aby se mu to dělo CELÝ ŽIVOT jako mě....a to je jenom zlomek toho, co se mi děje pořád...

madla   Hlasů: 689 - Hlasuj, toto se mi líbí!       06.03.2011 | 13:13

podřezávání je kravina a nechápu trpapný lidi co si myslej že je to cool ,A myslí si že když chtěj být emo tak se musí podřezávat tvl je to prostě uplná hlouptost a KRAVINA

WiQin™   WiQin@seznam.cz Hlasů: 692 - Hlasuj, toto se mi líbí!       25.02.2011 | 23:03

@emo Luisa... nuže v tom případě nevím co povědět, leda dočkat času, vždy se časem zaštěstí a ukáže ledacos lepšího, ovšem neodkláním se od názoru že řezat se je pitomost, nevidím na tom nic co by mohlo řešit problémy, jistě, na krátkou dobu se uleví, ale za jakou cenu, většinou tedy jizvy zůstávají, a jednou až se nad věcí dostane rozum jak se asi člověku bude vysvětlovat cosi na otázky "ježiši od čeho to máš?" ale to je fuk, nejsem tu od toho abych komukoli kecal do života nebo tak nějak, a i tak, asi připadám jako "další pako co si sedí za počítačem, vůbec nerozumí a přesto poučuje" tedy budiž jednej jak myslíš, ale v budoucnu se to vymstí... třeba ne, ale nejspíš dříve nebo později ano..

emo Luisa   jessica-pink@seznam.cz Hlasů: 753 - Hlasuj, toto se mi líbí!       25.02.2011 | 19:27

WiQin™....no jo, to se lehko řekne, že se někde najdou chápavější lidi, co já vím, ještě nikdy mě nikdo nepochopil pořádně. sem totálně nešťastná, už nevím co mám dělat! všechno stejně řeším jenom žiletkou....nezvládám to...:'(



««   «   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   »   »»




Přidejte svůj komentář:

Nick:
E-mail:
Opište pozpátku:  73891
Zpráva:

Nezůstávejte pouze u komentářů, přijďte si také pokecat online do našeho super EMO chatu.